www.narrida.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:
wydawnictwa polskie
podział tematyczny
 
wydawnictwa anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:
Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:
sposoby płatności i dostawy
kontakt
Cookies na stronie
 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
(22) 216 80 45

ZARZĄDZANIE PROCESAMI


KUNASZ M.

wydawnictwo: ECONOMICUS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 45.90 Twoja cena  43,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Naturalną koordynację działań i eliminację większości wad struktur funkcjonalnych gwarantuje koncentracja na procesie. Ten system jest ukierunkowany na wartość dla klienta, tworzoną właśnie w ramach procesów przebiegających w poprzek tradycyjnych struktur organizacyjnych. Reorientacja horyzontalna podmiotu jest jednak procesem długotrwałym, a zmiany powinny obejmować większość domen działalności organizacyjnej.

Analizowana problematyka zyskuje na znaczeniu. Prezentowana publikacja odpowiada na zapotrzebowanie rynku w tym zakresie.

W pracy skoncentrowano się na problematyce:

  • orientacji funkcjonalnej i procesowej w zarządzaniu,
  • podejścia procesowego w wybranych koncepcjach zarządzania,
  • metodyki wdrażania zarządzania procesami gospodarczymi,
  • identyfikacji procesów,
  • standaryzacji i odzworowywania procesów,
  • form organizacji procesowej,
  • wdrażania zarządzania procesowego.

Prezentowane w kolejnych rozdziałach pracy zagadnienia teoretyczne ilustrowano wynikami prowadzonych w tym zakresie badań i licznymi przykładami.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1 Orientacja funkcjonalna i procesowa w zarządzaniu
1.1.Orientacja funkcjonalna
1.2.Definiując pojęcie proces
1.3.Orientacja procesowa
1.4.Perspektywa procesu a orientacja na klienta

Rozdział 2 Podejście procesowe w wybranych koncepcjach zarządzania
2.1.Podejście klasyczne
2.2.Podejście japońskie
2.3.Podejście zachodnie
2.4.Procesowa rewolucja lat 90-tych
2.5.Istota i cele zarządzania procesami biznesu (BPM) - metody usprawniania procesów

Rozdział 3 Metodyka wdrażania zarządzania procesami gospodarczymi
3.1.Wybrane koncepcje metodyczne
3.2.Metodyka projektowania i wdrażania organizacji procesowej -koncepcja autorska
3.3.Dojrzałość procesowa organizacji

Rozdział 4 Identyfikacja procesów
4.1.Typologia i hierarchia procesów
4.2.Identyfikowanie celów procesów
4.3.System pomiaru procesów
4.4.Struktura zarządzania procesem

Rozdział 5 Standaryzacja i odzworowywanie procesów
5.1.Opis procesu
5.2.Mapowanie procesów gospodarczych

Rozdział 6 Formy organizacji procesowej
6.1.Struktury organizacyjne
6.2.Wdrożenie struktury procesowej
6.3.Kierunki przeobrażeń w strukturze organizacyjnej w organizacji procesowej

Rozdział 7 Wdrażanie zarządzania procesowego
7.1.Wdrażanie modelu zarządzania organizacją w oparciu o procesy według normy ISO 9001
7.2.Standaryzacja procesów organizacyjnych - rozwiązania informatyczne wspierające implementację zarządzania procesowego
7.3.Wdrażanie zmian w systemie rachunkowości - metoda procesowego rachunku kosztów (ABC)

Literatura
Spis rysunków
Spis tabel
Notka o autorze
Aneks


153 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone NARRIDA POLSKA Sp. z o.o. 2000-2014