www.narrida.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:
wydawnictwa polskie
podział tematyczny
 
wydawnictwa anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:
Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:
sposoby płatności i dostawy
kontakt
Cookies na stronie
 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
(22) 216 80 45

TWORZENIE IZOMETRYCZNYCH GIER SPOŁECZNOŚCIOWYCH


PAGELLA M.A. / W HTML5 CSS3 I JAVASCRIPT

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 34.00 Twoja cena  32,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych

w HTML5, CSS3 i JavaScript


Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę!

Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i JavaScriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności!

Przygotuj grę, która będzie:

  • oparta na nowoczesnych technologiach

  • zintegrowana z serwisem Facebook

  • dostępna dla setek graczy

  • zaopatrzona w grafikę 3D

  • popularna


Wstęp (7)
1. Podstawy grafiki: płótno i duszki (13)

  • Praca z obiektem canvas (13)
  • Tworzenie płynnych animacji (20)
  • Praca z duszkami (23)
  • Manipulowanie pikselami (28)
  • Wybór metody renderowania grafiki (37)

2. Zmiana perspektywy (51)
3. Interfejs użytkownika (67)

  • Graficzny interfejs użytkownika i interakcje w grach internetowych (67)
  • Implementowanie graficznego interfejsu użytkownika (69)
  • Dodawanie dźwięku za pomocą znacznika audio (83)
  • Wykonywanie wymagających zadań w wątkach roboczych (92)
  • Składowanie danych: localStorage i sessionStorage (99)

5. Niech świat pozna Twoją grę! (103)

  • Zabezpieczenie przed oszustwami i operacje na serwerze (103)
  • Ostatnia prosta (108)
  • Ostatni szlif (118)
  • Gra trafia do społeczności - integracja z Facebookiem (125)

136 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone NARRIDA POLSKA Sp. z o.o. 2000-2014